Inter Atletika
Пошук
Inter Atletika

Ремонт та гарантія

Гарантійний термін на обладнання становить 1 рік. Постачальник не несе гарантійних зобов'язань в тому випадку, якщо:
  • обладнання піддали неправильному зберіганню;
  • не виконувалися вимоги і рекомендації по експлуатації деталей обладнання;
  • виріб розбирався;
  • відбулася заміна конструкційних деталей виробу;
  • обладнання використовувалося не за прямим призначенням;
  • травми через недотримання користувачем заходів безпеки, вандалізму або умисного пошкодження обладнання.

Постачальник залишає за собою право вносити в конструкцію виробів деякі зміни, які спрямовані на поліпшення зовнішнього вигляду і експлуатаційних характеристик обладнання.

Компанія «Інтер Атлетика» пропонує повний комплекс сервісного супроводу - гарантійне, післягарантійне обслуговування. Ми зможемо усунути неполадки будь-якого характеру в роботі спортивного та дитячого обладнання, допоможемо продовжити термін використання, застосуємо профілактичні заходи, зробимо ремонт, настройку і регулювання, допоможемо повернути до роботи будь-які деталі, що вийшли з ладу.

Рішенням будь-яких завдань займається кваліфікований персонал, працівниками сервісу використовуються виключно сертифіковані і оригінальні деталі для заміни поламаних елементів. У своєму розпорядженні співробітники мають спеціалізоване ремонтне обладнання, весь процес ремонту проводиться за рекомендаціями виробника.

Ми виконуємо як заплановане технічне обслуговування, регулювальні і налагоджувальні роботи, так і найскладніший капітальний ремонт. Наша сервісна служба дозволить продовжити терміни експлуатації Вашого обладнання, уникнути непередбаченого ремонту, забезпечити якісну і надійну роботу.


Для здійснення гарантійного обслуговування необхідні:
  • Правильно, без помилок і виправлень заповнений гарантійний талон, в якому повинні бути вказані модель та серійний номер виробу, дата продажу та печатка торгуючої організації;
  • Документ, що підтверджує покупку (товарна накладна);
  • Повна комплектація товару.

Звертаємо також Вашу увагу на те, що при отриманні і оплаті замовлення покупець в присутності кур'єра зобов'язаний перевірити комплектацію і зовнішній вигляд товару на предмет відсутності фізичних дефектів (подряпин, тріщин, сколів і т.п.) і повноту комплектації. Після від'їзду кур'єра претензії з цих питань не приймаються!


Гарантійне обслуговування не проводиться, якщо:
  • Загублений або не заповнений гарантійний талон;
  • Товар має сліди механічного пошкодження;
  • Порушені заводські пломби;
  • Порушено умови експлуатації, транспортування та/або зберігання;
  • Проводився ремонт особами, які не є співробітниками авторизованого сервісного центру;
  • Використовувалися неоригінальні комплектуючі.

Детальний опис умов надання гарантії ви можете знайти в документації до придбаного товару та / або на сайті відповідного виробника.

Ваш кошик порожній
Додавайте вподобані товари до кошика